
Connect
Online marketing
Marketing is het bouwen van vertrouwen met je consument - en waar kan dat beter dan op het internet? Offline marketing, via bijvoorbeeld billboards en flyers, creërt een monoloog vanaf jou naar je klant. Online marketing vergroot de mogelijkheden: de monoloog wordt dialoog. Je legt contact met je consument en zij krijgen de mogelijkheid om op jou te reageren.
Daarbij kan je duidelijker je doelgroep afbakenen en je geïnteresseerden beter bereiken, zonder extra kosten aan drukwerk. De wereld lijkt steeds sneller te draaien, en die beweging zet zich voort in online marketing. Als bedrijf is het dus belangrijk dat je niet achterblijft, maar meegroeit met deze fluïde, organische ontwikkeling.
Social Media Marketing
In alle strategieën die online marketing omvat, is sociale media een heel belangrijke. Via likes, shares en reacties komt het gesprek tussen jou en je doelgroep echt op gang - en dat kan via verschillende platformen. Het is ook makkelijker om te analyseren wíe geïnteresseerd zijn in jouw merk, waardoor je veel gerichter te werk kunt gaan.
Wij zien sociale media graag als een cirkelvormig veld dat je potentiële klanten zou kunnen omringen. In dit idee ligt ook de basis van onze 360-campagne: op verschillende kanalen kan de consument je tegenkomen en onbewust al je hand schudden. De eerste keer dat de klant je ziet, zal hij nog niet zoveel actie ondernemen. Door jezelf echter herhaaldelijk herkenbaar te maken en de klant te blijven prikkelen, zal je vertrouwd en onthouden worden. Elk sociaal platform heeft daarin zijn eigen functie. De vraag is alleen welke jij wil inzetten en hoe wij je kunnen helpen om deze met elkaar te verweven.
